A stressz felismerése és kezelése

Beküldve: Aktuális

A stressz életünk természetes része. Nem mindegy miként bánunk vele, illetve bánunk-e vele egyáltalán. Vagy csak együtt élünk vele. Nem kötelező együtt élni a félelmekkel, aggodalmakkal, féltésekkel, frusztrációval, idegeséggel, haraggal, sértődöttséggel, bánattal, bűntudattal, szenvedéssel és hasonlókkal. Át lehet menni a "másik oldalra", a derű, kiegyensúlyozottság, kiteljesedés, vidámság, nyugalom, önbizalom, magabiztosság, öröm és hasonló érzésekben való életre. A túlzott stressz kifáradáshoz, betegséghez, kiégettséghez, rossz döntésekhez vezet. Hogy mi kell a megszabaduláshoz? Ha megvan felismerése annak, hogy nem vagyok jól, és kapcsolódik hozzá a változtatás igénye, akkor a tanfolyamon tanultakkal már le tudja gyűzni a stresszes állapotokat és el tudja érni a kívánta(ka)t.

Sokan még azt sem ismerik (f)el, hogy stresszben vannak. Egyesek szinte folyamatosan. A stresszt fel kell ismerni, ahogy fel kell ismerni, ha alattunk esetleg egy jármű is kezd elromlani. A jármű furcsa hangokat kezd esetleg adni, rángat, vagy más módokon jelzi, hogy törődésre, javításra van igénye, szüksége. Az emberi jármű, a test, is jelzi, ha stresszben van. Ezek a jelek felismerhetőek, és ráadásul, nekünk embereknek, ott van még a lelki állapotunk is, ami szintén jelzi, ha valami nincs rendjén. A jeleket lehet értelmezni, de még inkább jó tenni valamit azért, hogy jól, jobban legyen az ember a bőrében. A tanfolyamon ismertetett technikák az alábbi területekről származnak:

  • kineziológia
  • meditáció (agykontroll főleg)
  • csíkung
  • jóga
  • légzőgyakorlatok
  • és néhány saját "fejlesztés"

Buddha mondta: "A fájdalom adott dolog, a szenvedés választás kérdése."

Ezt a tanfolyamomat tartom rövid, 3 órás, és hosszabb 1 napos (7 órás) változatban egyaránt. természetesen a 7 órás tanfolyamon több hosszabb gyakorlat kerül ismertetésre és begyakorlásra, mint a rövidebben.

Szívesen megtartom e tanfolyamomat cégeknél, intézményeknél is.